Contact

Bezoek ons persoonlijk in Bratislava
85101 Bratislava
Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne 9:00 - 21:00
Predajňu nájdete na 1. poschodí pri Nay Elektrodome (východ z parkovacieho domu, pri eskalátoroch).
Obchod je riadne otvorený počas otváracích hodín.
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.
FAQ - veelgestelde vragen
Lijst van de meest gestelde vragen en antwoorden die u ons stelt. Als u een specifieke vraag heeft, gebruik dan alstublieft het formulier in het rechtergedeelte, waarop we zo snel mogelijk proberen te antwoorden.
De levertijd van de goederen is afhankelijk van onze voorraadbeschikbaarheid.
Goederen gemarkeerd als op voorraad worden elke werkdag verzonden. De gemiddelde levertijd via de gekozen koeriersdienst binnen Slowakije is 2-3 werkdagen. Bij keuze voor de Slowaakse post is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen. U kunt de status van uw bestelling volgen met behulp van het volgnummer dat u in uw e-mail heeft ontvangen.
Voor producten die niet op voorraad zijn, is de levertijd afhankelijk van de fabrikant/leverancier. Deze levertijd hangt voornamelijk af van de snelheid van transport en de beschikbaarheid van goederen in een extern magazijn, dat zich ook buiten Slowakije kan bevinden. Vooral met de huidige maatregelen aan de grenzen kunnen we niet dezelfde snelheid van levering uit andere landen garanderen.
Voor exacte informatie over de levering van een dergelijke bestelling, aarzel niet om contact met ons op te nemen, hetzij telefonisch op +421 233 331 056 of via het contactformulier.
Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende aangeboden betalingsopties.
U kunt voor uw goederen op de volgende manieren betalen:
- Online betaling met kaart - via een beveiligd betalingsportaal. De snelste en veiligste manier van betalen.
- Betaling onder rembours bij ontvangst van de goederen van de koerier - afhankelijk van de gekozen verzendmethode is het ook mogelijk om met kaart te betalen.
- Contante betaling bij persoonlijke afhaling - in de winkel Lovec- Aupark Bratislava.
- Betaling op factuur - geschikt voor groothandelaren.
De goederen blijven eigendom van de verkoper totdat ze volledig zijn betaald en ontvangen, maar het risico van schade aan de goederen gaat bij ontvangst door de koper over op de koper. Factuurgegevens van de koper kunnen niet achteraf worden gewijzigd na het verzenden van de bestelling.
Als het bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren. Dankzij ons eenvoudige retourproces kunt u dit eenvoudig, snel en vooral zonder zorgen doen.
Stappen voor het retourneren van een product:
- U kunt het product retourneren tot 14 dagen na ontvangst van het product
- Vul het retourformulier in
- In de laatste stap van het formulier upload een foto of scan van de factuur/bon en een foto van het verpakte product in de originele verpakking
- Verzend het retourformulier.
Bij het verzenden van uw product heeft u twee opties:
- Verpak en verzend het product op eigen kosten naar het adres:
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Slowaakse Republiek - Verpak en verzend het product via een willekeurig contractueel afhaalpunt van Zásielkovňa, bij het overhandigen van het pakket moet u ons identificatienummer 96565377 aan de medewerker doorgeven. De medewerker print het label en geeft u een ontvangstbewijs van de zending. Na ontvangst van het pakket wordt het bedrag voor het product aan u terugbetaald, of het product wordt omgeruild.
Voorwaarden voor het retourneren van een product:
- De verzenddatum van het geretourneerde product moet binnen 14 dagen na ontvangst zijn
- U moet het retourformulier invullen, inclusief het bankrekeningnummer in IBAN-formaat.
- Het product mag niet gebruikt zijn, moet alle originele labels en tags bevatten, verpakt in de originele verpakking, zodat het opnieuw verkocht kan worden.
- In geval van schade aan het product hebben wij het recht om het terug te betalen bedrag te verminderen met de kosten voor het herstellen van de verkoopbare staat.
Meer informatie over de retourmogelijkheden vindt u in de reclamatievoorwaarden.
Het beveiligen van de persoonlijke gegevens van onze klanten staat bij ons op de eerste plaats. Bij het exploiteren van de online winkel KNIFESTOCK verwerken we alleen die persoonlijke gegevens die noodzakelijk zijn voor het plaatsen van een bestelling en die als verplichte velden zijn gemarkeerd tijdens het bestelproces - voornamelijk voor- en achternaam, afleveradres, telefoon- en e-mailcontact.
In het geval dat u contact met ons opneemt via het contactformulier, verwerken we alleen die persoonlijke gegevens die als verplicht zijn gemarkeerd.
Meer informatie over gegevensbescherming en cookies vindt u hier.
Bij ons heeft u altijd de garantie van de laagste prijs op al onze producten. Als u hetzelfde product op voorraad heeft gevonden voor een betere prijs bij de concurrentie, stuur ons een bericht via het contactformulier met een link naar het betreffende product en als het binnen onze mogelijkheden ligt, bieden wij u een betere of gelijke prijs aan.
De laagste prijsgarantie kunnen we alleen bieden als:
- Het moet gaan om een product dat de verkoper op voorraad heeft
- Het moet gaan om een verkoper uit Nederland
- Het moet gaan om onbeschadigde goederen
Dat horen we graag. U kunt uw positieve beoordeling achterlaten:
- Bij het specifieke product op onze website dat u heeft gekocht
- Heureka - https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Trustpilot - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.sk
- Door een recensie toe te voegen op Google Maps
Bedankt voor uw tevredenheid en we kijken uit naar uw volgende aankoop.
Heeft u een andere vraag? Schrijf ons
Als u een specifieke vraag heeft, gebruik dan alstublieft het formulier, waarop we zo snel mogelijk proberen te antwoorden.
Factuurgegevens
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Retouradres
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Slowaakse Republiek
Klantenservice
Callcenter
Ma - Vr: (8:00 - 16:00)
Ma - Vr: (8:00 - 16:00)